Istoriniai kadrai. Mano 2008 metų kelionė po Vokietiją.

Kadangi varčiau seną popierinį nuotraukų albumą, jame radau nuotraukas iš 2008 metų kelionės, tad nusprendžiau popierines nuotraukas nufotogrofuoti ir perkelti į skaitmeną.

Viskas prasidėjo dar šviesų 2008 metų Rugpjūčio mėnesį, su drauge nusprendėm aplankyti Vokietiją, vykti iš Vilniaus į Klaipėdą ir iš ten plaukti į Vokietiją, Kylio miestą. Kelto bilietas jei atmintis praėjus beveik 13 metų neapgauna kainavo berods 160 litų į vieną pusę.

Sėdame į keltą ir plaukiam. Tada pirmą kartą plaukiau keltu, tai jausmas buvo tarsi plauktum kruiziniu laivu, viduje buvo nedidelės kavinukės, galima išeiti į denį pasivaikščioti, vėjas ten smarkus, reikia saugotis, kad nenupūstų kepurės ar pan.

Buvo kambariukas, kuriame kaip kokiam autobuse galima sedėti ant sedynės ir laukti kol atplauks, o galima ir eiti pasivaikščioti po keltą ar pasedėti kavinėje.

Atplaukėme į Kylio miestą. Čia ilgai neužsibūname ir ieškome galimybių, kaip nuvažiuoti į Hamburgo miestą. Iš pradžių pabandėme stabdyti automobilius ir vykti autostopu, bet privažiavusi policija mums pasako, kad čia tanzuoti negalima ir nuveža į vietą, kur galima. Anyway, niekas nestoja, tad nusprendžiame vykti traukiniu. Kažkur pusiaukelėje traukinys sugenda ir tenka laukti. Belaukdami susipažįstame su korėjietiškos išvaizdos vyruku ir „nepatogiai“ užsimename, kad neturime kur nakvoti. Jis sako, kad turi atliekamą kambarį ir gali mus priglausti. Neabejodami sutinkame. Atvykus dar pasiūlo alaus, koks svetingumas, net neįtikėtina, visiškai nepažįstamus žmones iš gatvės taip šiltai priimti.

Kitą dieną pasivaikštome po Hamburgo miestelį, aplankome milžinišką katedrą:

Šv Nikolo bažnyčia Hamburge yra gotikinio atgimimo katedra, kuri anksčiau buvo viena iš penkių liuteronų pagrindinių bažnyčių Hamburgo mieste, Vokietijoje. Iš pradžių ji buvo medinė, baigta statyti 1195 m. 14 a. Ją pakeitė mūrinė bažnyčia, kurią 1842 m. Galiausiai sunaikino gaisras. Bažnyčia buvo visiškai atstatyta iki 1874 m. Ir buvo laikoma aukščiausiu pastatu pasaulyje. nuo 1874 iki 1876 m.

Taip pat aplankome hamburgo kanalus. Hamburgą yra išraižę daugybė kanalų, kurių krantus jungia daugiau negu 2000 tiltų ir tiltelių.

Naktį nakvojame oro uoste pasitiesę miegmaišius ant žemės „atseit laukiam skrydžio“ (bet iš tikrųjų nieko mes ten nelaukėm, mums reikėjo tik pernakvoti).

Kitą dieną vykstame į Vokietijos sostinę-Berlyną. Perdaug aš ten neatsimenu kas vyko, bet pasidalinsiu nuotraukomis ir trumpai pakomentuosiu jas:

Tada dar visiškai nesidomėjau kas tai per labirintas, tik dabar paskaičiau, kad tai 2005 metais sukurtas paminklas nužudytiems Europos žydams. Peterio Eisenmano suprojektuotas banguojantis 2700 betono blokų miškas.
Kažkoks kranas. Čia gal be komentarų…
Brandenburgo vartai, vieninteliai likę miesto vartai Berlyne, stovintys vakariniame Unter den Linden prospekto gale. Jie tarnavo kaip Vokietijos susiskaldymo ir šalies susijungimo simbolis ir yra viena labiausiai lankomų Berlyno įžymybių.
Motociklas 2008 metų Berlyno gatvėse.
Bundestagas (vok. Federalinė asamblėja) yra vieni iš dviejų Vokietijos Federacinės Respublikos įstatymų leidybos rūmų. Bundestagas yra žemesnieji rūmai, atstovaujantys visai tautai ir išrinkti visuotine rinkimų teise pagal mišraus tiesioginio ir proporcingo atstovavimo sistemą. Nariai dirba ketverius metus. Savo ruožtu Bundestagas renka kanclerį (ministrą pirmininką), kuris yra vyriausybės vadovas
Kažkoks įdomus bariukas pasirodė…
Dar vienas bariukas…

Toliau vykstame į Lenkijos sostinę Varšuvą ir taip pamažu judame link Lietuvos…

Nusprendžiau prie paminklo pailsėti…
Išgėrus „Baba Jaga“ dar labiau norisi pailsėti…
Varšuvos barbakanas ir gynbinės sienos (Barbakan i mury obronne)
Barbakanas ir gynybinės sienos tai Varšuvos gynybinių sienų likučiai, pastatyti 1548 m. Giovanni Batistos. Čia rasite  parodą, iliustruojančią miesto įtvirtinimų istoriją, bokštų ir sienų modelius, paaiškinimus, kodėl Varšuvos senamiestis yra UNESCO kultūros paveldo paminklas.
Įdomus vabalas…

Kelionė baigiasi ir judame link Lietuvos…